Els empresaris de Can Roqueta denuncien la inseguretat en alguns sectors del polígon que estan sense enllumenat públic des del mes d’agost.
També s’oposen a la construcció d’un carril bici en els carrers de Can Bordoll i Can Alzina.
L’Associació d’Empresaris i Propietaris de Can Roqueta (AEPCRO) ha denunciat en diverses vegades el perill que representa per una part del treballadors i treballadores de les empreses ubicades a Can Roqueta II que des del mes d’agost estan sense enllumenat públic, situació que els obliga a servir-se de la llum dels telèfons mòbils per poder accedir als seus vehicles en les entrades i sortides del lloc de treball.
L’associació, que ha reivindicat en diverses ocasions una solució, lamenta la lentitud i la ineficàcia de l’administració local en quant a restablir l’enllumenat en aquest sector. Si la mateixa situació es donés en un carrer del nucli central de Sabadell ja estaria solucionada, però els polígons segueixen sent els grans oblidats pel que fa a la inversió i manteniment per part de l’Ajuntament.
També s’ha comunicat als regidors Srs. Juli Fernàndez i Eduard Navarro la seva disconformitat amb la prevista construcció d’un carril bici als carrers de Can Bordoll i Can Alzina, actuació que es vol incloure en l’execució del Pla de Renovació del P.A.E de Can Roqueta, renovació en part subvencionada per la Diputació de Barcelona i que AEPCRO també va signar i es va comprometre a aportar-hi un 5% del cost del projecte com a cofinançament privat.
Des del seu punt de vista és una actuació totalment desafortunada, no inclosa en la sol·licitud de subvenció i que no permetrà augmentar les necessàries places d’aparcament que estaven previstes inicialment, ja que obligarà a aparcar en cordó en comptes de en bateria, i que representarà un perill per els usuaris i usuàries d’aquest carril, en unes vies on la major part de circulació es de vehicles pesats. En tot cas s’hauria d’estudiar incloure el carril bici a les voreres, que tenen prou amplada per admetre’l, de manera que no restaria les places d’aparcament i es reduiria el perill per els ciclistes al situar-los en un pla superior.
Sabadell, gener de 2019